League of Legends 12.22 yaması yolda. Yeni yama aynı zamanda 13. sezonun başlangıcını da işaret ediyor. Peki yenilikler neler?

League of Legends 13. sezon artık oyuncularda ve bu, sezon öncesi değişikliklerin bir kısmının LoL 12.22 yaması ile başlayacağı anlamına geliyor. Sıralamalı sezon sona ererken, şimdi çeşitli yeni özelliklerin test edildiği ve oyunun yeniden dengelendiği iki aylık dönem başlıyor. Beklenen çok sayıda üst şerit ve orman değişikliği ile haritanın tüm bölümleri tamamen farklı şekillerde işleyecek. Bununla birlikte Riot, daha küçük değişiklikleri ve test etmek isteyip de 12. sezona dahil edilmeyen bazı özellikleri de yeniden gündeme almış durumda. Yama notları ve beklenen çıkış tarihi dahil olmak üzere LoL 12.22 güncellemesi hakkında bilmeniz gereken her şeyi aşağıda bulabilirsiniz.

League of Legends Türkiye’de 22 milyon hesaba ulaştı

League of Legends 12.22 yaması ne zaman duyurulacak?

League of Legends 12.22 yaması , tam programlandığı gibi 16-17 Kasım 2022’de yayınlanacak. 2022’nin 22. büyük yaması Oceanic sunucularında 10:00 AEDT’de yayınlanmaya başlayacak ve günün geri kalanında dünya çapında bir sunum yapılacak.

LoL Yaması 12.22 içeriği

Sihirdar Vadisi Değişiklikleri kapsamında oyunda yenililker şöyle;

  • Şampiyon Değişiklikleri
  • Chemtech Drake
  • Orman Değişiklikleri
  • Orman canavaları
  • Koridor Altını ve Deneyim Değişiklikleri
  • Uluyan Uçurum (ARAM)

LoL 12.22 yaması ile neler değişiyor?

13. Sezon sezon öncesi mega değişikliklerle başlıyor

12. Sezon sıralama koşusu LoL yama 12.21’de sona ererken, Riot büyük League of Legends 13. Sezon güncellemesi için hazırlanıyor. Çoğunlukla tank prototipini güçlendirmeye odaklanan yeni öğeler yolda, ancak Rod of Ages’ın dönüşü kesinlikle bazılarının kaşlarını kaldıracak. Chemtech Dragon geri döndü, orman hayvanları ve daha pek çok canlı eklendi.

Rakan ve Lillia yakın dövüş şampiyonları olarak yeniden sınıflandırıldı

Sezon öncesi dönemin başlıyor olması, Riot’un oyunun geri kalanını dengelemeyi ihmal ettiği anlamına gelmez. League of Legends geliştiricileri, 12. Sezonun sonlarına doğru istemedikleri değişiklikleri göndermeye başlıyor ve bu, bazı şampiyonların yeniden sınıflandırılmasıyla başlıyor.

Eşya ve rün gücü adına Rakan ve Lillia, menzilli şampiyonlar olarak kabul edildi. Bu, her şampiyon için sırasıyla Relic Shield ve Demonic Embrace gibi popüler öğeler kısa menzillerine rağmen daha zayıf olduğundan, hayatlarını biraz daha zorlaştırdı.

Ancak bu, LoL yama 12.22’de değişiyor ve her iki şampiyon da artık yakın dövüş şampiyonları olarak sınıflandırılıyor. Lillia hafif bir defansif nerf alıyor, ancak bu güçlendirmelerin ona açtığı olasılıklar ağır basıyor.

LoL yaması 12.22 notları

Bu yama, hem Summoner’s Rift hem de Howling Abyss (ARAM) için kapsamlı değişiklikler içeriyor, bu nedenle notlar, her mod için bir tane olmak üzere iki bölüme ayrılacak.

Sihirdar Vadisi Değişiklikleri

Şampiyon Değişiklikleri

Cho’Gath

R: Ziyafet

  • Şampiyon olmayanlara verilen temel hasar: 1000 ⇒ 1200

Lillia

Temel istatistikler

  • Şimdi bir yakın dövüş şampiyonu olarak sınıflandırıldı
  • Temel can: 625 ⇒ 605
  • Can artışı: 104 ⇒ 105

Pasif: Rüya Dolu Dal

  • Şampiyonlara Karşı İyileştirme: 10,5-124,5 (seviyeye göre)(+%18 YG) (Not: doğrusal ölçeklendirme) ⇒ 6-120 (seviyeye göre)(+%18 YG) (Not: artık nitelik büyüme çarpanını kullanıyor)

Nunu ve Willump

S: Tüket

  • Şampiyon olmayanlara gerçek hasar: 340/500/660/820/980 ⇒ 400/600/800/100/1200

Rakan

Temel istatistikler

  • Şimdi bir yakın dövüş şampiyonu olarak sınıflandırıldı

Chemtech Drake

  • Chemtech Drake’in sağlığı %50’nin altına düştüğünde %33 hasar direnci kazanır ve %50 daha fazla hasar verir. Bu ejder, her saldırıda toplam AD’sinin %100’ünü + hedefin sağlığının %4’ünü fiziksel hasar olarak verir
  • Ekibiniz bir Chemtech Drake’i öldürdüğünde, %5 Azim ve %5 İyileştirme/Kalkan gücü sağlayan bir yığın güçlendirmesi kazanacaklar.
  • Oyuncular, Chemtech Soul’u aldıktan sonra, %50 sağlığın altındayken onlara %10 hasar direnci ve %10 daha fazla hasar veren bir buff alacaklar.

Chemtech Rift Haritası Değişiklikleri

Uyarıcı Meyveler

  • Honeyfruits, normal iyileştirmenin yanı sıra bir bonus kalkan sağlayan Stim Fruits’e yükseltilir. Ayrıca artık meyveyi tüketen şampiyonları yavaşlatmıyor.

Patlama Konileri

  • Patlama konileri artık menzillerindeki birimleri iki kat daha uzağa patlatacak.

Ateş Işığı Çiçeği

  • Scryer’s Bloom, Firelight’s Bloom’a yükseltilerek oyuncunun etrafındaki küçük bir alanın yanı sıra bitkinin vurulduğu yönün hem önüne hem de arkasına giden olağan görüş konisini ortaya çıkaracaktır. Görüş konileri içindeki müttefikler, kısa süreliğine o yönde hareket hızı kazanır ve düşman muhafazaları 1 CP’ye alınır.

Orman Değişiklikleri

Orman Kampı Mekaniği

  • Ölüm için İşaretlendi: Büyük bir canavar öldüğünde, kamplarındaki tüm küçük canavarlar ölüm için işaretlenecek. Bir şampiyonla art arda 10 saniye çatışma dışı kaldıktan sonra, ölmek üzere işaretlenmiş canavarlar ölecek.
  • Kendi Tarafını Temizleme Gücü: Ormancılar artık ormanın kendi taraflarındaki canavarlara gerçek olmayan hasar kaynaklarından %20 daha fazla hasar veriyor. Bu artırılmış hasar, düşmanın kamplarını işgal ederken ve temizlerken geçerli olmayacak.
  • Ayrılık Hediyeleri: Tüm büyük canavarlar artık alt edildiğinde seviye başına 27+3HP iyileştirecek (eksik cana bağlı olarak 2,25 kata kadar artırılır) ve seviye başına 15+2 mana (eksik manaya bağlı olarak 2,25 kata kadar artırılarak) yenileyecek. bir orman arkadaşı var. Bu iyileştirme/mana yenilenmesi, 0,3 saniyelik bir gecikmenin ardından canavara en son vuran şampiyona doğru ateş eden bir mermi şeklini alacak.
  • Yumuşak Sıfırlamalar:
    • Tüm sabrını yitirdikten sonra canavar tamamen sıfırlanmak yerine 6 saniyeliğine ‘yazılımdan sıfırlanır’.
    • Yumuşak sıfırlama sırasında, canavar kamp merkezine doğru yol alacak, saniyede maksimum sağlığının %6’sını yenileyecek ve tasma menzili dışındaki saldırganları görmezden gelecektir. Saldırgan tasma menzilindeyken bir canavara saldırmak, yumuşak sıfırlamayı sonlandıracak ve biraz sabır kazandıracaktır.
    • Canavar saldırıya uğramadan bu 6 saniye geçtikten sonra, canavar ‘donanımdan sıfırlanır’ ve tüm saldırganları yok sayar, hızla iyileşir ve orijinal konumuna döner.
    • Drake ve Baron dışındaki tüm orman canavarlarının tasma menzili azaltıldı.

Orman Kampı Altın ve DP

  • Koridor Minyonu Deneyimi: Ormancılar, ortalama oyun seviyesinin gerisinde olmadığı sürece, ilk evcil hayvan gelişimlerinden önce koridor minyonlarından yalnızca %75 deneyim kazanacak.
  • Büyük Canavar Altını: Ormancı olmayanlara verilen tüm büyük canavar altını 15 altın azaltıldı.
  • Büyük Canavar Deneyimi: Ormancı olmayanlara verilen tüm büyük canavar deneyimi, 15 deneyim azaltıldı, tek istisna, 12 deneyim azaltılan Antik Krug (en büyük Krug) oldu. Tüm büyük canavarlar artık bir orman yoldaşına sahip olanlara ek 15 deneyim veriyor.

Mavi Nöbetçi

  • Temel can: 1850 ⇒ 2300
  • Temel saldırı gücü: 78 ⇒ 66
  • Blue Sentinel artık isabet halinde hedefinin mevcut sağlığının %5’ini veriyor

Kırmızı Brambleback

  • Temel can: 1850 ⇒ 2300
  • Temel saldırı gücü: 78 ⇒ 66
  • Red Brambleback artık isabet halinde hedefinin mevcut sağlığının %5’ini veriyor

Kabadayı

  • Temel can: 1650 ⇒ 2200
  • Temel büyü hasarı: 74 ⇒ 70
  • Saldırı menzili: 200 ⇒ 175
  • Gromp artık isabet halinde hedefinin mevcut sağlığının %5’ini veriyor
  • Gromp artık öldüğünde onu öldüren şampiyonu iyileştirmeyecek

Kruglar

  • Kadim Krug’un temel canı: 1050 ⇒ 1350
  • Antik Krug temel saldırı gücü: 74 ⇒ 57
  • Ancient Krug artık isabet halinde hedefinin mevcut sağlığının %3’ünü veriyor
  • Orta Krug temel canı: 500 ⇒ 650
  • Kadim ve Orta Boy Krug ölüm animasyonu süresi: 1,3 saniye ⇒ 1 saniye
  • Antik Krug artık öldürüldüğünde 2 Orta Boy Krug değil, 4 Mini Krug ortaya çıkarıyor

Kara Kurtlar

  • Büyük Kara Kurt temel canı: 1200 ⇒ 1600
  • Greater Murk Wolf temel saldırı gücü: 35 ⇒ 30
  • Greater Murk Wolf artık isabet halinde hedefinin mevcut sağlığının %3’ünü veriyor
  • Kara Kurt temel canı: 480 ⇒ 630

Raptorlar

  • Kızıl Raptor’un temel canı: 800 ⇒ 1100
  • Kızıl Raptor temel saldırı gücü: 20 ⇒ 17
  • Crimson Raptor artık isabet halinde hedefinin mevcut sağlığının %3’ünü veriyor
  • Raptor temel canı: 425  500
  • Raptor temel saldırı gücü: 10 ⇒ 7

Yarık Parçalayıcı

  • Ortaya çıkma zamanı: 3:15 ⇒ 3:30
  • Temel can: 1050 ⇒ 1550
  • Rift Scuttler’ın artık bir kalkanı yok

Orman yoldaşları

Arkadaş Saldırıları

  • Yoldaşlar 20(+%4 temel SP)(+%15 YG)(+%10 AD) verecek ve saniyede 1 kez saldıracak. Sahipleri saldırmayı bıraktıktan sonra, durmadan önce iki kez daha saldıracaklar.
  • Yoldaşlar, her saldırdıklarında sahiplerini hafifletmeden önce verilen hasarın %70’i kadar iyileştirecekler
  • Bir kampa uzaktan hasar vermek, yoldaşları kampa doğru atlayıp saldırmaya sevk eder.

Yoldaş Mana Yenilenmesi

  • Yoldaşlar, sahiplerine seviye başına 1,3x olmak üzere %8 eksik mana + %0,1 x %8 eksik mana ölçeklendirmesine eşit mana yenilenmesinde bir artış sağlayacaktır.

Tamamlayıcı İlerleme

Orman yoldaşları, aşağıdaki yöntemlerle ikramlar alarak oyun boyunca iki kez gelişecek:

  • Devasa canavar/şampiyon alt etme başına 1 ödül
  • 1 bonus ikram, refakatçinin nihai formuna ulaşmadan önce her 60 saniyede bir depolanır ve nihai evrime ulaşıldıktan sonra her 90 saniyede bir değişir.
  • Büyük bir canavar, mevcut bonus ikramlarla öldürüldüğünde, oyuncular 2 ödül ve 50 bonus altın alacak. 1 bonus ikram yığını da kaldırılacaktır.

Tamamlayıcı Evrimler

İlk Evrim

  • Smite hasarı, canavarlara karşı 900 gerçek hasara yükseltilecek
  • Smite artık düşman şampiyonlar üzerinde kullanılabilir, 80-160 (seviyeye göre) gerçek hasar verir ve hedefi 2 saniyeliğine %20 yavaşlatır
  • Yoldaş görsel olarak gelişecek ve Smite’ın simgesi yükseltmeyi yansıtacak şekilde değişecek

Nihai Evrim

  • Smite hasarı canavarlara karşı 1200’e çıkarılacak ve bir AoE’de hasarının %50’sini yapacak
  • Oyuncular, seçtikleri yoldaşa bağlı olarak güçlenecek ve güçlendirmeler alacak
  • Orman öğesi envanterinizden kaldırılacak
  • Yoldaş görsel olarak yeniden gelişecek ve Smite’ın simgesi daha da büyük bir yükseltmeyi yansıtacak şekilde değişecek

Tamamlayıcı Seçenekler

Bir ormancı olarak seçebileceğiniz üç yoldaş var. Tüm yoldaşlar, en az 2 müttefik 1300 birim içindeyken, ormancıların canavarlardan %30 daha az hasar almasını sağlayan bir koruma güçlendirmesine sahiptir.

  • yosun öldürücü
    • Mosstomper’s Courage: Bir canavar kampını öldürdükten sonra veya çatışmadan 10 saniye sonra 75-330 (seviyeye göre) sağlık kalkanı kazanın. Bu kalkan süresiz olarak kalacaktır. Kalkan mevcutken ve kalkan kırıldıktan sonra 3 saniye boyunca oyuncular %20 Azim kazanacak ve direnci yavaşlatacak
  • Ateş Pençesi
    • Scorchclaw’s Slash: Scorchclaw, 0,5 saniyede 3 yığın veya büyük bir canavarı öldürdükten sonra 100 yığın oranında Ember yığınları biriktirir. 100 Ember yığınında, bir düşman şampiyona karşı bir sonraki hasar örneğiniz, 250 birim yarıçapındaki tüm düşmanları %30 yavaşlatır (2 saniye boyunca azalır) ve 4’ün üzerinde gerçek hasarla hedefin maksimum sağlığının %5’ine eşit yakma hasarı verir. birincil hedefe saniyeler.
  • gustwalker
    • Çalıdan ayrıldıktan 2 saniye sonra bozulan bir çalıya girerken %45 ilave hareket hızı kazanın. Bu, büyük bir canavarı öldürdükten sonra 2 saniyeliğine %60’a çıkar.

Sihirdar Büyüsü: Vur

  • Smite’ın hasarı, orman arkadaşınızın oyun boyunca biriktirdiği yığın miktarına karşılık gelecek şekilde değiştirildi.
    • Çarpma hasarı: 450/900 ⇒ 600/900/1200, orman yoldaşının gelişimine karşılık gelir

Koridor Altını ve Deneyim Değişiklikleri

  • Orta Koridor altın değişiklikleri: Orta koridorda ortaya çıkan tüm minyonların değeri artık son vuruşun yapıldığı 14 dakikadan önce 1 altın değerinde olacak
  • Minyon Deneyimi: Minyonlar artık tek başına şampiyonlara %2,15 daha fazla deneyim sağlıyor. Birden fazla şampiyon arasında paylaşıldığında minyon deneyimi değişmedi

Yeni ve Değişen Öğeler

Yıllardır League of Legends’ın dışında kalan Rod of Ages ve Spear of Shojin öğelerinin yeniden tanıtılmasının yanı sıra bir dizi yeni tank Efsanesi var. 

Jak’Sho, Değişken

  • 400 Sağlık, 30 Zırh, 30 Büyü Direnci, 20 Yetenek Hızı
  • Pasif – Hiçlik Kaynaklı Direnç:
    • Şampiyon dövüşündeki her saniye için, 2 zırh ve 8’e kadar olmak üzere MR sağlayan bir yığın kazanın.
    • Maksimum yükte güçlenirsiniz, çevrenizdeki düşmanları anında maksimum sağlığınızın %3’ü kadar tüketirsiniz (minyonlara ve canavarlara karşı %30’a düşürülür) ve yığınlardan savaşın sonuna kadar direncinizi ikiye katlarsınız.
    • 60 saniye bekleme süresi
  • Efsanevi Pasif: Diğer tüm efsanevi eşyalara 5 Zırh ve MR verir

Parlak Erdem

  • 400 Sağlık, 30 Zırh, 30 Büyü Direnci, 20 Yetenek Hızı
  • Pasif – Yol Gösterici Işık:
    • Ultisini kullandıktan sonra Aşarsın ve maksimum sağlığını 9 saniyeliğine %10 arttırırsın.
    • Aşıldığında, siz ve 1200 menzil içindeki müttefikleriniz 25 nihai olmayan yetenek acelesi kazanır ve her 3 saniyede bir maksimum sağlığınızın %1,5’i kadar iyileşirsiniz, bu miktar eksik cana bağlı olarak artar. İyileşme kendinizde iki katına çıkar
    • 90 saniye bekleme süresi
  • Efsanevi Pasif: Diğer tüm efsanevi eşyalara 100 Sağlık verir

kalp çeliği

  • 800 Sağlık, %200 Temel Sağlık Yenilenmesi, 20 Yetenek Hızı
  • Pasif – Muazzam Tüketim:
    • 700 menzil içindeyken bir şampiyona karşı üç saniye boyunca güçlü bir saldırı şarj edin.
    • Şarjlı saldırı, maksimum sağlığınızın %125+6’sını bonus fiziksel hasar olarak verir ve size hafifletme öncesi hasarın %10’unu kalıcı maksimum sağlık olarak verir
    • Hedef başına 30 saniye bekleme süresi
  • Efsanevi Pasif: Diğer tüm efsanevi eşyalara %1 daha fazla sağlık ve %6 daha fazla şampiyon boyutu verir.

Iceborn Gauntlet (eski adıyla Frostfire Gauntlet)

  • Maliyet: 2800 altın ⇒ 3000 altın
  • Sağlık: 450 ⇒ 400
  • Zırh: 25 ⇒ 50
  • Büyü direnci: Kaldırıldı
  • İnşa yolu: Bami’nin Ateşi + Null-Magic Manto + Kumaş Zırh ⇒ Pırıltı + Kindlegem + Zincir Yelek
  • Pasif – Büyülü Kılıç:
    • Bir yeteneği kullandıktan sonra, bir sonraki saldırınız ek %100 temel SG fiziksel hasarıyla güçlendirilir ve 2,5 saniye boyunca bir donma alanı oluşturur. Sahada hareket eden düşmanlar %15 + %0,004 ilave sağlık yavaşlatılır (menzilli kullanıcılar için yarıya iner).
    • Birincil hedefiniz sakatlandı, onlara %100 daha güçlü bir yavaşlatma uyguluyor ve 2,5 saniye boyunca size karşı hasarlarını %10 azaltıyor.
    • 1,5 saniye dahili bekleme süresi
  • Efsanevi Pasif: Diğer tüm Efsanevi öğelere 50 HP, %5 Azim ve %5 yavaşlama direnci verir.

Yaş çubuğu

  • Altın Maliyeti: 3200
  • 60 Yetenek Gücü, 300 Sağlık, 400 Mana
  • İnşa Yolu: Son Çağların Katalizörü + Patlatma Değneği + Amplifying Tome
  • Benzersiz Pasif – Sonsuzluk:
    • Kullanım başına en fazla 15 can olmak üzere, şampiyonlardan alınan hafifletme öncesi hasarın %8’ine eşit manayı ve harcanan mananın %20’sine eşit canı yenileyin. Değiştirilen yetenekler yalnızca saniyede 15’e kadar iyileşebilir.
    • Bu şekilde yenilenen her 250 sağlık veya mana için 2 saniyeliğine %25 azalan hareket hızı kazanın.
  • Pasif: Bu öğe, maksimum 200 sağlık, 200 mana ve 40 yetenek gücü olmak üzere dakikada 10 defaya kadar 20 sağlık, 20 mana ve 4 yetenek gücü kazanır. Maksimum yığına ulaştığınızda, bir seviye kazanın ve Eternity’nin tüm etkileri %50 artar.
  • Efsanevi Pasif: Diğer tüm Efsanevi eşyalara 5 Yetenek Hızı verir

Aeons Katalizörü

  • Altın bedeli: 1100
  • Sağlık: 225
  • Mana: 300
  • Derleme yolu: Yakut Kristal + Safir Kristal
  • Benzersiz Pasif – Sonsuzluk:
    • Kullanım başına en fazla 15 can olmak üzere, şampiyonlardan alınan hafifletme öncesi hasarın %8’ine eşit manayı ve harcanan mananın %20’sine eşit canı yenileyin. Değiştirilen yetenekler yalnızca saniyede 15’e kadar iyileşebilir.
    • Eşsiz bir pasif olduğu için Rod of Ages veya Abyssal Mask ile istiflenemez

Abisal Maske

  • Altın Bedeli: 2700 ⇒ 3000
  • Sağlık: 450 ⇒ 500
  • Mana: 0 ⇒ 300
  • Büyü direnci: 35 ⇒ 40
  • İnşa yolu: Kindlegem + Spectre’s Cowl ⇒ Catalyst of Aeons + Spectre’s Cowl
  • Benzersiz Pasif – Sonsuzluk:
    • Kullanım başına en fazla 15 can olmak üzere, şampiyonlardan alınan hafifletme öncesi hasarın %8’ine eşit manayı ve harcanan mananın %20’sine eşit canı yenileyin. Değiştirilen yetenekler yalnızca saniyede 15’e kadar iyileşebilir.
  • Pasif – Bozun:
    • Yakındaki rakip şampiyonları lanetleyerek büyü dirençlerini 5 + %1,2 ilave can (en fazla 25) azaltır.
    • Her Lanetli düşman için 9 büyü direnci kazan.

Randuin’in Kehaneti

  • Altın bedeli: 2700 ⇒ 3000
  • Sağlık: 250 ⇒ 400
  • Zırh: 90 ⇒ 60
  • Yetenek acelesi: Kaldırıldı
  • İnşa yolu: Muhafızın Zırhı + Kumaş Zırh + Yakut Kristal ⇒ Muhafızın Zırhı + Devin Kemeri
  • Aktif – Alçakgönüllülük: Yakındaki düşmanları 2 saniyeliğine %55 yavaşlatır (60 saniye bekleme süresi)
  • Pasif – Kritik Direnç: Kritik saldırılar size %20 daha az hasar verir
  • Pasif – Sağlam Taş: Saldırılardan gelen hasarı 5 +%0,35’e kadar azaltın, saldırı hasarının %40’ı ile sınırlıdır

Günateşi Kalkanı

  • Artık Efsanevi bir öğe değil, artık Efsanevi
  • Altın bedeli: 3200 ⇒ 2800
  • Sağlık: 450 ⇒ 400
  • Zırh: 35 ⇒ 50
  • Büyü direnci: Kaldırıldı
  • Yetenek acelesi: Kaldırıldı
  • İnşa yolu: Bami’nin Ateşi + Lejyonun Kalkanı ⇒ Bami’nin Ateşi + Zincir Yelek
  • Flametouch pasifi kaldırıldı
  • Pasif – Immolate: Immolate hasarı artık orman canavarlarına karşı %150 artmıyor

Turbo Kimya Tankı

  • Artık Efsanevi bir öğe değil, artık Efsanevi
  • Altın bedeli: 3200 ⇒ 2800
  • Sağlık: 450 ⇒ 500
  • Büyü direnci: 25 ⇒ 50
  • Zırh: Kaldırıldı
  • Yetenek hızı: 20 ⇒ 10
  • İnşa yolu: Bami’nin Ateşi + Kumaş Zırh + Null-Magic Mantle ⇒ Kindlegem + Negatron Cloak + Ruby Crystal
  • Yakıt ikmali pasifi kaldırıldı

Lejyon Kalkanı

  • Altın bedeli: 1400 ⇒ 1200

Yırtıcı Hidra

  • Saldırı gücü: 70 ⇒ 65
  • Benzersiz Pasif – Yarma hasarı: %60-12 toplam AD (mesafeye göre) ⇒ Yakın dövüş şampiyonları için toplam AD’nin %60’ı ve etraflarındaki tüm düşmanlara, menzilli şampiyonlar için toplam AD’nin %30’u
  • Eşsiz Pasif – Etçil:
    • Minyon öldürmelerde 0,6 AD ve %0,1 Omnivamp kazanın; şampiyonlar, büyük/destansı canavarlar ve kuşatma minyonları için bu miktarın iki katına çıkarıldı. 24 AD ve %4 Omnivamp’a kadar birikir.
    • Öldüğünde bu yığınların yarısını kaybet

Tiamat

  • Yarma hasarı: %60-12 toplam AD (mesafeye göre) ⇒ Yakın dövüş şampiyonları için toplam AD’nin %50’si ve etraflarındaki tüm düşmanlara, menzilli şampiyonlar için toplam AD’nin %25’i

Shojin’in Mızrağı

  • Altın bedeli: 3400
  • Saldırı gücü: 65
  • Sağlık: 300
  • Yetenek acelesi: 20
  • Benzersiz Pasif – Dragonforce:
    • Nihai olmayan büyüler, yakın dövüş şampiyonları için fazladan [8 (+%8 taban AD) Yetenek Hızı kazandırır | Menzilli şampiyonlar için 6 (+%6 temel AD) Yetenek Hızı], yakın dövüş şampiyonları için [4 (+%4 temel AD) Yetenek Hızı’na düşürüldü | Hareketsizleştirme etkileri olan büyüler için 3 (+%3 taban AD) Menzilli için Yetenek Hızı]
  • Benzersiz Pasif – Zorunluluk:
    • [15% yakın dövüş | %10 menzilli] hareket hızı, eksik sağlık yüzdenize dayalıdır (%33 sağlığın altındayken maksimize edilmiş)
  • İnşa yolu: BF Sword + Kindlegem + Caulfield’s Warhammer

Taret Kaplama

  • Plaka başına verilen altın: 160 ⇒ 175
  • Kule plakası başına Zırh ve MR: 35 ⇒ 40

İletişim araçları

Takım arkadaşlarıyla iletişim kurmak için kullanılabilecek yepyeni bir araç paketi eklendi. Bu araçların bir listesi ve nasıl kullanılacağı için burada tam bir açıklama bulabilirsiniz .

Uluyan Uçurum (ARAM) Değişiklikleri

Howling Abyss elden geçiriliyor ve bir sonraki yamada (12.23) yeni bir harita yayınlanacak. Ancak şimdilik, hangi şampiyona takılırsanız kalın onu biraz daha eğlenceli hale getirmek ve tarihsel olarak zayıf olan bazı şampiyonları biraz daha geçerli kılmak için oyun modunu dengelemeye çalışmak için bazı kapsamlı denge değişiklikleri yapılıyor.

Şampiyonlar:

Akali:

  • +%20 Dayanıklılık, +%20 Enerji Yenilenmesi

Kül:

  • -20% Yetenek acelesi

Ekko

  • +%20 Azim

Elis

  • +%20 Azim

Evelynn

  • +%20 Azim

Fizz

  • +%20 Azim

Kassadin

  • +%20 Azim

Katarina:

  • +%20 Azim

Kayn:

  • +%20 Azim

Kennen:

  • +%20 Enerji Yenilenmesi

Kha’Zix:

  • +%20 Azim

LeBlanc:

  • +%20 Azim

Lee Sin:

  • +%20 Enerji Yenilenmesi

Pyke:

  • +%20 Azim

Qiyana:

  • +%20 Azim

Rek’Sai:

  • +%20 Azim

Rengar:

  • +%20 Azim

Pençe:

  • +%20 Azim

Zed:

  • +%20 Dayanıklılık, +%20 Enerji Yenilenmesi

Cevap Yaz

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir