God of War'un geliştirilme süreci hakkında konuşuldu

God of War'un geliştiricilerinin yaptığı açıklamalara göre oyunda her şeyin muhteşem olmasını amaçlanmış.
Tahmini Okuma Süresi : 1 dk 29 sn   Eklenme Zamanı : 2018-03-07 14:05:15
Editör : Duygu Darılmaz
Kategori : Oyun

2005 yılında PlayStation 2 platformunda karşımıza çıkan God of War, aksiyon türünü sevenlere müthiş bir deneyim yaşatmıştı. Sadece hareketli yapısı ile değil ihtişamlı dövüş sahneleri ile de akıllarda yer etmeyi başaran oyunun devamında 2007 yılında piyasaya sürülen ikinci oyun ise deyim yerinde ise PS 2 konsolunu son transistörüne kadar zorluyor ve ekrana akıl almaz savaş sahnelerini çok iyi yansıtıyordu. Düşmeyen temposu, izleyenin gözlerini bir an bile ekrandan ayırmamasına neden olacak kadar kaliteliydi. God of War, çok sevilen boss savaşları ile birleşince konsol sahiplerinin bir numaralı oyunu olmayı başardı. Oyun bu kadar sevilince serilerini ardı ardına çıkarmıştı.

Seri oyunlar kervanına eklenen God of War önümüzdeki ay piyasaya çıkarılması planlanan oyunun  yeni versiyonu Playstation 4 ? te sevenleriyle buluşacak. Oyun severlerin sabırsızlıkla beklediği oyun hakkında, oyun geliştiricisi Santa Monica Studios, oyunun internet sitesinde yayınladığı podcastla oyunun geliştirilme serüvenine dair hayranlarını heyecanlandıracak açıklamalarda bulundu. Oyun çevre tasarımcıları  Nate Stephens ve Luke Berlier'ın katıldığı podcastte verdiği bilgilere göre oyunu oynarken nasıl bir izlenim alacağımıza dair açıklamalarda bulundu. Çevre tasarımcılarının yaptığı açıklamalara göre oyunun tüm detayları özenle hazırlandı ve kaliteye çok önem verildi. Açıklamanın devamında : "Bizim amacımız oyundaki her şeyin muhteşem olması"  olarak konuşan ekip podcastte yaptığı açıklamada oyun içerisinde dokuz farklı realm olacağını belirtti. Senaryoda oyuncuları zorlayacak durumların olabileceğini belirten ikili oyuncunun oyunda ilerlemek için çözmesi gereken bulmacalar olacağını söyledi.



Daha Fazla Göster